ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ! ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ Η ΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ!
Η κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ τους τελευταίους μήνες έχει εξαπολύσει μια πρωτοφανούς ιστορικότητας επίθεση ενάντια στους εργαζόμενους και τη νεολαία. Με πρόσχημα την κρίση που οι ίδιοι δημιούργησαν καλόυν το λαό να συναινέσει και να θυσιάσει κατακτήσεις χρόνων. Η μείωση μισθών-συντάξεων, η διάλυση του ασφαλιστικού, το νεο φορολογικό, η ελαστικοποιήση των σχέσεων εργασίας, η απελευθέρωση των απολύσεων προτείνωνται ως μόνη διέξοδος για να «σωθεί» η χώρα από τη χρεοκοπία, τη στιγμή που το ΠΑΣΟΚ παραδίνει την Ελλάδα στον έλεγχο του ΔΝΤ-ΕΕ. Η κυβέρνηση με την πλήρη σύμπλευση της ΝΔ και του ΛΑΟΣ στις κατευθύνσεις της Ε.Ε εξαπολύει κοινωνικό πόλεμο απέναντι στον κόσμο της εργασίας με τα νέα μέτρα που προωθούν την ακόμα βαθύτερη εκμετάλλευση των εργαζομένων, την ίδια στιγμή που λεφτά υπάρχουν για τους μεγάλες επιχειρήσεις και τις τράπεζες. Ο στόχος τους ,βέβαια, δεν είναι το ‘νοικοκύρεμα’ όπως λένε, αλλά μια βαθιά αντιδραστική στρατηγική, που προωθεί την κερδοφορία του κεφαλαίου ενώ καταργεί το δικαίωμα στη δουλειά, την υγεία, την εκπαίδευση, το περιβάλλον.
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΡΟΧΩΡΑ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Στο μέτωπο της εκπαίδευσης, η επίθεση αγγίζει το σύνολο των μεταρρυθμίσεων. Από την απροκάλυπτη άρση του ασύλου σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, το προχώρημα της αξιολόγησης, την ενσωμάτωση της κοινοτικής οδηγίας 36/05 η νεολαία βρίσκεται στον πυρήνα της αντιλαϊκής επίθεσης. Η επίθεση της κυβέρνησης έχει να κάνει κυρίαρχα με την επίθεση απέναντι στα επαγγελματικά και εργασιακά δικαιώματα και την αξία των πτυχίων, την Ιδιωτική Εκπαίδευση και το νόμο πλαίσιο. Τρία μέτωπα που στην ολότητά τους και στην διαπλοκή τους δημιουργούν ένα σύνολο αντιδραστικών τομών για εμάς που μετά τις σπουδές βιώνει σκληρά την εργασιακή περιπλάνηση.
ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΚΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ
Για ακόμη μια φορά η αδυναμία της κυβέρνησης να προχωρήσει την εκπαιδευτική αναδιάρθρωση υπό το φόβο των αντιδράσεων του φοιτητικού κινήματος την ανάγκασε να προχωρήσει στην αναγνώριση των ΚΕΣ εν μέσω Πάσχα με τον πλεον πραξικοπηματικό τρόποα από το Συμβούλιο της Επικρατείας. Η αναγνώριση των ιδιωτικών κολεγίων θα σημάνει την εξίσωση των πτυχίων μας προς τα κάτω με αποτέλεσμα αυτά να επιτελούν απλές βεβαιώσεις σπουδών αλλά θα πιέζουν ώστε τα δημόσια πανεπιστήμια να λειτουργούν με εντατικοποιημένους όρους και ιδιωτικο-οικονομικά κριτήρια. Η κίνηση αυτή προλείανει το έδαφος για τη δημιουργία του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων. Το πλαίσιο, αυτό έχει ως στόχο να διαλύσει την έννοια του πτυχίο, όπως το ξέρουμε μέχρι σήμερα, και να το μετατρέψει ατόμικο φάκελο προσόντων, μέσω του οποίου θα πρέπει ο καθένας μας ατομικά να διαπραγματεύται τους όρους ένταξής του στην εργασία. Παράλληλα, μέσω του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων θα προσπαθήσει η κυβέρνηση να περάσει το σύνολο των τομών που τόσα χρόνια έχει καταδικάσει το φοιτητικό κίνημα.
ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Η Α. Διαμαντοπούλο μέσα την προηγούμενη εβδομάδα κατέθεσε πολυνομοσχέδιο που έχει ως στόχο να διαλύσει συνολικά το θεσμό της εκπαίδευσης οδηγώντας τους εκπαιδευτικούς στην ανεργία και τους μαθητές στην ανασφάλεια. Θεσπίζει το Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας ως προυπόθεση για να μπορέσουμε ,όχι να διοριστούμε, αλλά να δώσουμε στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Παράλληλα, εισάγει το θεσμό του «δόκιμου» εκπαιδευτικού λεγοντάς μας ότι ακόμη και αν έχουμε πτυχίο εκπαιδευτικού, έχουμε πάρει ΠΠΔΕ, έχουμε διαγωνιστεί επιτυχώς στον ΑΣΕΠ αν κριθούμε (με ποια κριτηρια δεν μας λένε...) ανεπαρκείς θα απολυθούμε και πάλι από την αρχή. Επίσης, καταργεί την μοριοδότηση των ωρομίσθιων και αναπληρωτών καθηγητών, αυξάνει τον αριθμό μαθητών ανά τάξη και μειώνει στο 50% τους διορισμούς των εκπαιδευτικών απονεκρώνοντας το δημόσιο σχολείο.
ΤΙ ΣΥΝΕΒΑΙΝΕ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ;
Το υπουργείο παιδείας εδώ και 12 χρόνια ολοένα και μειώνει τις θέσεις των μόνιμων καθηγητών με αποκορύφωμα τον τελευταίο ΑΣΕΠ διορίζοντας 5.072 από τους 65.401 εκπαιδευτικούς. Ωστόσο 30.000 από τους αδιόριστους εκπαιδευτικούς καλούνται να καλύψουν τα οργανικά κενά του δημοσίου σχολείου. Είναι οι ωρομίσθιοι καθηγητές που κρατούν κάθε χρόνο τα σχολεία ανοιχτά, οργώνουν όλη την παραμεθόριο Ελλάδα κυνηγώντας μόρια με την προοπτική να διοριστούν και δουλεύουν με 300€/μηνιαίως χωρίς να είναι σίγουρο το πότε και αν θα τα πάρουν. Με λίγα λόγια, οι πραγματικές θέσεις εργασίας στο δημόσιο σχολείο δεν είναι καθόλου λιγότερες από τους αποφοίτους καθηγητικών σχολών. Αντίθετα, αυτό είναι το πρόσχημα που χρησιμοποιήθηκε τότε προκειμένου να παρουσιαστεί ως αναπόφευκτη αναγκαιότητα η εισαγωγή τους ακόμα κύκλου εξετάσεων μετά τα πτυχίο.
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΩΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗΣ;
Ήδη από την προηγούμενη χρονιά, μέσα στα τμήματα έχει ανοίξει πιο επιθετικά από ποτέ το ζήτημα του προγράμματος σπουδών. Σημαντικό είναι να δούμε ότι οι αλλαγές αυτές δεν προσφέρουν καμία επί της ουσίας αύξηση των επαγγελματικών μας δικαιωμάτων και ισχυροποίηση του πτυχίου και ούτε είναι πιο κοντά στις ανάγκες ενός σύγχρονου εκπαιδευτικού. Παράλληλα με τον ίδιο τρόπο παρουσιάζεται και το ζήτημα της αξιολόγησης το οποίο μπαίνει εκβιαστικά από το Υπουργείο, που απειλεί με το κόψιμο της χρηματοδότησης, στα τμήματα που δεν θα προχωρήσει. Την ίδια στιγμή στα ξενόγλωσσα, η αναδιάρθρωση προχωράει με γοργά βήματα με τον ίδιο πραξικοπηματικό τρόπο. Καθημερινά βάζουν το μαχαίρι στο λαιμό των φοιτητών με την προσθήκη όλο και περισσότερων φροντιστηριακών μαθημάτων με το πρόσχημα της περεταίρω βελτίωσης των σπουδών. Στην πραγματικότητα, αυτό που έχει σημασία είναι μόνο η φυσική παρουσία στο μάθημα για να είσαι σε καλύτερη θέση μάχης στις εξετάσεις.
ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΣ! ΑΓΩΝΑΣ ΤΩΡΑ!
Απέναντι στην καταστρατήγηση του μελλοντος μας αντιστοιχεί αγώνας για τη ζωη οχι για την επιβίωση, σγωνας για την απελευθερωση κ οχι για την υποταγη. Απαιτειται δυναμικη απάντηση απο τη πλευρα του φοιτητικού κινήματος και συνολικά της νεολαίας. Σε αυτή τη φάση, ο αγώνας πρέπει να είναι ενιαίος, πανεκπαιδευτικός και πανεργατικός, διαρκής και ανυποχώρητος. Η επίθεση στην εργασία και την παιδεία είναι ενιαία και έτσι πρέπει να αντιμετωπιστεί. Σήμερα είναι η ώρα που το εργατικό κίνημα και η νεολαία πρέπει να βροντοφωνάξουν: ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ, δεν πάει άλλο με την περαιτέρω εκμετάλλευση και τον εργασιακό μεσαίωνα που προωθούν. Μέσα από γενικές συνελεύσεις και καταλήψεις να βγούμε στο δρόμο του αγώνα. Να επιχειρήσουμε ενιαίο συντονισμό φοιτητικών συλλόγων και πρωτοβάθμιων σωματείων για τη μετωπική σύγκρουση με ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΕΕ-ΔΝΤ, για τα σύγχρονα δικαιώματά μας σε εκπαίδευση και εργασία. Τα όνειρα και η ζωή μας δεν χωράν στο σάπιο σύστημα της εκμετάλλευσης. Στο δρόμο του αγώνα πλάι στους εργαζόμενους θα βαδίσουμε ξανά.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:
· Την κρίση να πληρώσει το κεφάλαιο και όχι οι εργαζόμενοι.
· Κάτω τα «έκτακτα», νέα, αντεργατικά μέτρα κυβέρνησης-Ε.Ε. Απαγόρευση των απολύσεων.
· Ανατροπή του Προγράμματος Σταθερότητας – Να αποσυρθούν τα νέα μέτρα. Όχι στο νέο φορολογικό και ασφαλιστικό σύστημα.
· Όχι στο Πολυνομοσχέδιο για το «νέο σχολείο». Καμία σκέψη για θέσπιση Πιστοποιητικού Παιδαγωγικής Επάρκειας ως προϋπόθεση για συμμετοχή στο διαγωνισμό – φίλτρο απόρριψης του ΑΣΕΠ.Καμία μοριοδότηση του ECDL. Κατάργηση του ΑΣΕΠ.
· Καμία σκέψη για θέσπιση Εθνικού Πλαισίου Προσόντων
· Απόσυρση της κοινοτικής οδηγίας 36/05 και του νόμου για τα ΚΕΣ. Όχι στα Ιδιωτικά Πανεπιστήμια. Απόσυρση του αντιδραστικού νόμου πλαίσιο, των εσωτερικών κανονισμών, του νόμου για τα ΤΕΙ.
· Απόσυρση των αντιεκπαιδευτικών νόμων για Αξιολόγηση, Δια Βίου Μάθηση, πιστωτικές μονάδες, για τα μεταπτυχιακά και την έρευνα. Όχι στα ιδιωτικοοικονομικά – ανταποδοτικά κριτήρια λειτουργίας στην εκπαίδευση.
· Όχι στον κατακερματισμό της εκπαίδευσης, την πολυδιάσπαση της σπουδάζουσας και μαθητικής νεολαίας σε ΚΕΣ, ΙΕΚ, ΚΕΚ, ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ. Κατάργηση των ΚΕΣ-ΙΕΚ
· Κάτω τα χέρια από το Άσυλο. Το Άσυλο ανήκει σε όλο το λαό. Διεύρυνσή του σε σχολεία και σχολές.
· Ανυπακοή-Ρήξη με την ΕΕ. Απεμπλοκή από Μπολόνια-ΚΕΧΑΕ και από όλες τις ευρωπαϊκές συμφωνίες.
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:
· Ενιαίο δωδεκάχρονο σχολείο με ελεύθερη πρόσβαση σε όλες τις βαθμίδες χωρίς ταξικούς – εξεταστικούς φραγμούς.
· Ενιαία Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση, δημόσια και δωρεάν για όλους με μία σχολή ανά γνωστικό αντικείμενο και όλα τα επαγγελματικά και εργασιακά διακαιώματα στο πτυχίο.
· Δωρεάν σίτιση, στέγαση, συγγράματα για όλους. Ανέγερση νέων εστιών με μόνιμο δημόσιο και επαρκές προσωπικό
· Όχι στο μέλλον της ανεργίας, της λιτότητας, της εργασιακής ανασφάλειας, στις απολύσεις, στις ελαστικές εργασιακές σχέσεις, την εργοδοτική τρομοκρατία, τα ΣΔΙΤ, τις εργολαβίες, τις ιδιωτικοποιήσεις.
· Λιγότερη δουλειά – δουλειά για όλους, μόνιμη και σταθερή. Πλήρη ασφαλιστικά δικαιώματα για όλους. Αυξήσεις στους μισθούς. 1.400€ κατώτερο μισθό
· Μπλόκο στην πολεμική έρευνα, τον τρομονόμο, τον Ευρωτρομονόμο, την Ευρωσυνθήκη. Να καταργηθούν τα ΜΑΤ και οι ειδικές δυνάμεις καταστολής. Αφοπλισμός της αστυνομίας. Κατάργηση της χρήσης χημικών και δακρυγόνων.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ:
- ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 22/04 ΜΕ ΠΡΟΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΑ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ ΜΕ ΤΑ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ
- ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΚΥΚΛΩΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 21/04 12:ΟΟ ΣΤΑ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ
- ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΑΠΟ 21-23/04 ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΩΝ
- ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ ΤΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΩΝ.
- ΝΕΑ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΣΤΙΣ 28/04
1 σχόλιο:
….. Λαός νεκροφανής…., Εξουσιά ‘’νεκρο’’φιλής…., της λαο’’επιβασίας’’….,
και το ‘’Κεφάλαιο’’ της Γης…., ‘’στημένο’’ για ‘’παρτούζα’’…., εδώ…., να, ηδονοβλεψίας….:
εσω – εξω οικονομικός ιμπεριαλισμός Νο 666 – χξς΄….. και λαο’’γαμήσια’’….!.....
* ….. Έιιιιι…., σειςςςςς…., οι τρακόσες, μασονέ ‘’μυημένες’’, ‘’κλώσες’’ της Βουλής….,
έιιιιι…., σειςςςςς…., οι τρακόσοι του….. Σπουδαρχίδα…., πιόνια, εσείς, της «Διεθνούς Συνομωσίας….,
έιιιιι…., σειςςςςς…., οι ‘’«σπαρτοί»’’ του ‘’«Αδάμ Κάδμου»’’…., ‘’κρυπτοσατάνες’’ με ‘’φούντα’’….,
στη ‘’Δημοκρατία’’ –σας ‘’μαϊμού’’….,
σε σκάνδαλα και ‘’αρπαχτές’’….,
‘’Άγια’’ δε φαντάζει η Χούντα…!;…..
* ….. Μαύρα μπερκέτια…., μαύρα σεκλέτια….,
μες στου ‘’Πασά’’ –μας τα ‘’βιλαέτια’’….,
κι ο ‘’Τύπος’’, πάλι, άτυπος….,
---- ‘’Πελλιάδες’’, ‘’Τελλιάδες’’,….! ----
σε ρόλο….. ‘’«σεμνοτάπεινου»’’….,
‘’κραγμένη’’ Ελλάς….. του ‘’βούκινου’’….,
που….. ‘’όλοι’’, ‘’περίλυποι’’, σε ‘’κλαιν’’…..
κι εσύ…., ως κλόουν…., κλαψογελάς….,
πειραματόζωο ‘’διαλεχτό’’
σε Αρχικαββάλου Πείραμα….,
όι, «αποδιοπομπαία»….. Αγελλάς….,
λες, κλωτσοσκούφι του «άγε, Ελλάς»….,…..
σεγόντο ο Γιούρεκ ο Γκοτζάμ….,
ο Καββαλ ρέ ου….. ο ‘’Γιομ Κιππούρος’’….,
μούμια που ‘’το παίζει’’, ακόμα, ντούρος….,
κι αυτός…., ο μασονοχρισμένος….,
ο ‘’Γούντυ’’ ο Τρυπότρυπος….,
που ‘’το ‘παιζε’’ Χαμουραμπί….,
ως προς τους Κλέφτες…., φτου κι αλί….,
Χαμουραμπί χωρίς το μπι….,
‘’κωδικοποιημένος’’…., ννννναι….,…..
ωχ…., Ελωχείμ….. κι αμάν -- αμάν….,
που…., με ‘’σοσιάλ’’ διαγγέλματα….,
νααααα…., μνήματα και αίματα….!.....
* ….. Στης Βουλής –σας το Μπορδέλο….,
το με πολιτίκ ‘’τζουτζούδες’’….,
–σας πρέπει, ‘’πια’’…., ως ‘’Βουλόσημο’’….,
το βρακί κάθε ‘’Τζουλιέτας’’….,
που….. ‘’μανταμιά’’ και ‘’πουτανιά’’….,
σε ‘’Δημοκρατία’’ γιαλαντζί….,
ως ‘’χούι’’ καθιερώσατε
και Χούντα εγκαθιδρύσατε….,
και, να, ξανά, ‘’μια απ’ τα ίδια’’….,
και, με –εσάς….. τα ‘’Διογιαχβίδια’’….,
ω του ‘’Κεφάλαιου’’ μαριονέτες…,
που…., μες στον ‘’Κάδο’’….. κι ως σκουπίδια….,
σαν θα –σας ‘’στείλουν’’…., τα λαούλια….,
ίσως δεν πάνε στα τσακίδια….!......
* ….. Δυτική Αφρική : λαός Ασάντι….:
«πίστευαν σε έναν επουράνιο
{{ ….. βλέπετε….: εξωεγκάθετος – ‘’εξωγήινος’’ – ‘’ουρανό’’σταλτος ‘’Σιλωαμίτης’’ ‘’θεός’’
στη γη – χώρα των Ασάντι….!
Γιοι και κόρες = έθνη -- λαοί -- χώρες – ‘’μαχαλάδες’’….:
Γένεσις : 25 : 23 : ‘’Θεός’’
/ ….. Γιαχβέ προς Ρεβέκκα…., για τα δυο παιδιά στην κοιλιά της,
τον Ιακώβ και τον Ησαύ, που από εκεί μέσα συγκρούονταν….. / ….:
«Δύο έθνη είναι εις την κοιλίαν σου
και οι δύο λαοί αντιτάσσονται προς αλλήλους ήδη εν τη κοιλία σου.»….!
Ννννναι…., και…., άει…., βρείτε…., μια φορά, έστω…., τα γη και ουρανός με Κεφαλαία….,
και στην «Παλαιά Διαθήκη» και στην «Καινή Διαθήκη»….,
που…., μόνο, μια φορά θα τα βρείτε….:
Αποκάλυψη…., βλέπετε : Επικάλυψη…., έστω, του Ιωάννη….: κεφ. 21….!
Γιατίιιιι…., ωρέ ‘’ανυποψίαστοι’’…!;….. }}
θεό, τον Νυάμι,
που εγκατέλειψε
( ….. εξοστρακίστηκε κι αναλήφθηκε -- υψώθηκε : φυγαδεύτηκε στο εξωτερικό : ‘’ουρανό’’….! )
τον κόσμο των ανθρώπων,
εξαιτίας του αφόρητου θορύβου, που έκαναν οι εκεί και τότε γυναίκες,
κτυπώντας τους σπόρους για να τους κάνουν πολτό…..»….!
{ ….. Με απεργίες διαρκείας :/ απεργίες κατσαρόλας….,/
’’τέλος’’ χούντας βασιλείας :/ πάει και ο ‘’φαταόλας’’….! }
….. «μεγάλο ποτάμι, φουσκωμένο» κάντε την οργή –σας…., κι εσείς…., όι, Ελληνίδες…,
κάντε ‘την πανένορμο ‘’τσουνάμι’’ – ‘’τσουτσου’’νάμι….,
να ‘’πνίξει’’, και, τα του χξς΄ τρακόσια ‘’τέτοια’’ των εδώ….. ‘’Νυάμι’’….:
«Ζηβαρακατραμένια…., Ζηβαρακατραμένια….,
νάμα – νάμα – νάμα --νάμα….,
ε – ε – ε…., γαμαλληλούια….!»….,…..
άντε…., γυναίκες – ‘’αντράκια’’…., εσείς….,
‘’στείλτε’’ –τους, πια, σε….. ‘’νιάμα’’....!.....
….. ω σε ‘’κρυφτούλι’’, σεις, θρασίμια…., ‘’φτύνω’’….. και βγαίαιαιαιαινω…., άει…., κρυφτείτεεεεε….,
που….. στους ‘’«δεκάλογους»’’…., μόνο…., τα πιόνια….:
Αλέξανδρος Ζήβας,
URL : www.alexandros-zivas.gr
….: αποκαλυπτικές ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ όλων των αποκωδικοποιητέων…..
Δημοσίευση σχολίου